zondag 17 juni 2012

Dimitri Gloechovski: Metro 2033

Naar dit boek Metro 2033 van Dimitri Gloechovski ben ik erg nieuwsgierig. Mijn kennis van Rusland is gering en Russische schrijvers heb ik bijna nooit gelezen. Om meer over Rusland te weten te komen ga ik Rusland voor gevorderden van Jelle Brandt Corstius lezen. Deze schrijver staat al heel lang op mijn verlanglijst. Ik ben nl. ook fan van reisboeken of boeken over landen waar mensen zijn gaan wonen voor hun werk of voorgoed of vakantiehuis. Ik lees graag over andere culturen en landen maar dan wel beschreven door "gewone" mensen.

Het boek Metro 2033 ligt op mijn eettafel en ik bewonder het boek, snuffel aan het boek, en blader er door heen (dit doe ik met alle boeken hoor die ik krijg of koop!).  De pagina's zijn helder wit, met een groot lettertype.


Geen opmerkingen: